dinsdag 16 september 2008

Van Engeland naar Canada via Nederland


In Engeland waren het die mensen met die winkel die zorgeden dat hij een woning kon huren. Uiteindelijk heeft hij in alle vertrouwen en radeloosheid al zijn spaargeld aan die ene man gegeven die hem mee na Canada zou nemen. Hij vond het zelf ook vreemd om via nederland te moeten reizen maar gaf zijn volle vertrouwen. Toen hij dan eindelijk in Nederland was en dan zijn zaak aanspande met die advocaat die hij toegewezen kreeg is de procedure gestart.



Hij heeft inmiddels zijn buitenschuld verklaring en het bewijs dat hij niet terug kan naar India omdat hij dus totaal geen geboorteakte of iets heeft, datgene waar de IND om vroeg. Er is helemaal niemand die weet wat ze er mee aan moeten en wij dus zelf ook niet meer. Ik heb nogmaals deze site dus gevonden via iemand die de uitzending gezien ( in die andere reactie schreef ik het verkeerd) had en besloot mijn oproep hier te plaatsen. Het is mijn eigen radeloosheid waar ik niet goed meer mee om weet te gaan, ik zou zo graag de achternaam van mijn vriend aan mijn dochter willen geven

4 opmerkingen:

Anoniem zei

IND is zo onbetrouwbaar is er dan helemaal niemand die hier een oplossing voor heeft?

Anoniem zei

Het is gewoon een krom rechtssysteem met een achterlijk beleid

Anoniem zei

Hallo

Anoniem zei

we blijven gewoon strijden totdat er iemand is die mijn lieve Jason zal geven waar hij recht op heeft..