dinsdag 16 september 2008

Hij is tot zijn 12de bij die drugsdealer gebleven




Hij is tot zijn 12de bij die drugsdealer gebleven, geen leven wat hij hier had! Toen liep hij weg en kwam na een tijdje zwerven bij een ander gezin in huis. Deze familie was in het bezit van een winkel waar ze Jason vanaf zijn 12de aan het werk hebben gezet. Toen hij oud genoeg was om op zichzelf te wonen kreeg hij een woning.

Hij probeerde zijn leven zo goed mogelijk te leiden maar liep overal en altijd weer tegen dat ene probleem. Leven zonder identiteit, heel weinig mensen die zich dit voor kunnen stellen! Op een gegeven moment kwam hij via via te horen dat hij naar Canada moest en het probleem daar opgelost zou worden. Hij betaalde die man die met hem meeging, via Nederland dat ze daar na toe zouden vliegen.







Hier in Nederland is die man er vandoor gegaan en zodoende is hij hier in Nederland terecht gekomen. In Den Haag wist hij op een markt aan het werk te komen en ze vertelden hem dat hij zijn zaak hier aan moest vechten. Voor heel even kwam hij in het asielzoekersbeleid terecht en is zodoende hier in Ter Apel terecht gekomen.

Bij toeval was het een kerk hier in Ter Apel waar niet alleen ik voor het eerst kwam maar ook hij mijn lieve Jason waar we elkaar onmoet hebben. De vonk sloeg meteen over en al gauw dat ik kreeg te horen dat hij op straat te leven had.

Al gauw woonden we samen en nam ik de zorg over hem. Het is een schat van een jongen die zoveel beter verdiend!!!! Werken mag hij niet en leven doen we al 3 jaar van mijn geld..

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop echt dat alles snel goed gat komen met jullie zeker omdat jullie een kindje op komst hebben

Anoniem zei

dank je wel!!

Anoniem zei

leuke hond :)

Anoniem zei

hallo
ik hoop het voor jullie dat het goed komt
wand hij is toch de vader van jullie baby
heel veel geluk toe gewenst

Anoniem zei

Hoe gaat het nu verder met jullie?

Anoniem zei

Tja een beetje onwaarschijnlijk allemaal