woensdag 17 september 2008

Leven in een Gevangenis zonder muren




Ik heb al heimwee naar Nederland als ik een weekje op vakantie ben Dat mijn dochter niet eens bij het gemeentehuis kan aangegeven worden door haar eigen papa, mijn hart alleen die hier de pijn van voelt.. Hij mag niet werken, we mogen niet trouwen.
Hij kan niet voor zijn rijbewijs en niet eens naar de dokter of tandarts als dit nodig is! Het is zo'n schat van een jongen die ook zo ontzettend graag wil!Hij kan helemaal niks omdat hij op papier gewoon niet bestaat!!!! Ik weet niet meer wat we nog meer kunnen doen dan zoveel mogelijk aandacht te schenken aan deze trieste zaak. Ik kan alleen maar hopen dat er een wonder gebeurd

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Nice Blog!

Anoniem zei

Vreemdelingenbeleid zuigt hier in Nederland

Anoniem zei

Hallo Johanna,
Ik heb je blog gelezen, mooi gemaakt! Wat een vreselijk verhaal, ik hoop dat er mensen zijn die je zo snel mogelijk kunnen helpen en die je steun kunnen bieden. Ik wens jou heel veel sterkte.

groetjes
Marion

Anoniem zei

Hey ben er net achter dat ik hier julie berichtjes kan lezen. Dank je wel voor het compliment maar deze blog heb ik te danken aan een lief persoon die mijn hulpkreet gezien had. Ik vind het echt hartverwarmend zoals zoveel mensen reageren! Alleen maar hopen en geloven op een oplossing is wat we vol moeten blijven houden..

Anoniem zei

ow ja je kan hier ook reageren haha had ik niet eens gezien, nou ik hoop dat je echt snel goede hulp krijgt en dat Jason zijn identiteit krijgt want daar heeft hij recht op

groetjes
Terrence

Black Identity (Jodi Lyn O'Keefe fan) zei

Goed al die reacties!!!

Anoniem zei

Hey Jason en Jogy,

Je krijgt er toch kriebels van als je het verhaal leest,hoop zo voor jullie en jullie dochtertje dat hij mag blijven,,,,,,naar de dokter kunnen,werken en héél belangrijk,,,,dat hij zijn naam aan jullie dochtertje mag geven!!!!Wens jullie sterkte en hoop dat jason heel snel zijn identiteit krijgt!

Dikke kus San

Anoniem zei

Hallo iedereen, hier een berichtje van Ivo: ik heb het bericht gelezen en ik hoop dat het goed komt! van Ivo.

Anoniem zei

Voogdij en achternaam van kind kun je later altijd nog laten veranderen, nadat hij papieren heeft.

Maar waarom word je uberhaupt zwanger van iemand zonder papieren?

Anoniem zei

omdat we van elkaar houden!

Black Identity (Jodi Lyn O'Keefe fan) zei

hoe is het nu verder?